Piekło na ziemi.

Powróciły temperatury z najgłębszych czeluści piekieł. Jeszcze trochę i połowa populacji wyschnie na wióry. Ta druga połowa, z nadwagą, wytopi cały tłuszcz jak skwarka na patelni.

Osobiście próbowałam trudnej sztuki wizualizacji.

Zimę sobie wizualizowałam. Chcecie też?

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

 

Udało Wam się?

Bo mnie średnio na jeża, w związku z czym wybrałam się do pobliskiego supermarketu po wielki kubeł lodów. Co pomysłem było najgorszym z możliwych, biorąc pod uwagę różnicę temperatur.

Ujmę to tak. W „W pustyni i w puszczy z Tomkiem i Moniką” Ślesickiego był opisany taki fragment, podczas kręcenia zdjęć gdzieś w Afryce chyba… Otóż wszyscy polewali sobie wodą łóżka, tak było gorąco. I pewnego dnia, po jakimś już czasie takiego polewania, spod łóżka jednego z panów wyskoczyła mała żabka. I zastygła w bezruchu. I tak sobie stała, godzinę, drugą… W końcu się zainteresowali. Któryś trącił żabkę butem.

Była wyschnięta na wiór.

I ja się właśnie poczułam jak ta żabka, ale dzielna jestem, to sobie pomyślałam: a co mi tam! Głupi upał mnie nie pokona!

Pokonał.

Zdychałaaaam tam i gdyby nie świadomość że Młody niedługo musi iść spać, to do tej pory bym się rozkoszowała chłodem lodówek z jogurtami.

Chwała panu, który w zatłoczonym autobusie powrotnym ustąpił mi miejsca, bo pewnie bym nie dotarła. Tak, wiem że nie chciał usiąść obok bo miałam duży dekolt a z góry wiadomo, widzi się… Głębiej. Za to miejsce- należało mu się…

 

A wiecie co było najgorsze?

Zafascynowana chłodem na jogurtach ZAPOMNIAŁAM O LODACH!!!

3 thoughts on “Piekło na ziemi.

  1. Nienawidzę lata, żeby nie było – w zimie też tak mówię. Od lat marzę o tym żeby się przeprowadzić na Islandię…albo choć na Wyspy (deszcz uwielbiam), do Nowej Zelandii. Gdziekolwiek, gdzie temperatura nigdy nie przekracza 20 stopni…no 25 w ostateczności. :)

Skomentuj

